سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منهول | منهول پلی اتیلن

 

منهول های پلی اتیلن، حوضچه ها، مخازن و سایر سازه ها همه از دیوار جامد و پروفیل پلی اتیلن ساخته شده است. آن ها بدون نشت، سبک وزن بوده و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارند. منهول ها و سایر سازه ها در اندازه های زیر موجود است. منهول ها، حفره ها و سایر سازه ها به صورت سفارشی ساخته می شوند. قسمت های پایین در صورت امکان جوش داده می شوند، در داخل و خارج با لوله هایی که برای استحکام اضافی اضافه شده اند. قسمت های زیرین معمولاً از صفحه 1/2 تا 2 اینچ از نوع  پلی اتیلن ساخته می شوند. ممکن است رسانه ها مطابق با مشخصات مشخص شوند. برای پیوستن به لب یا الکترو فیوژن، رسانه ها می توانند فلنج یا ساده باشند. برترین ها به صورت ساده یا همراه با آسانسور موجود است. روکش سوراخ ها با توجه به باربری و کاربردی انتخاب می شوند. در صورت لزوم، نردبان ها را می توان داخل منهول نصب کرد.

دیواره های پروفیل و منهول های پلی اتیلن دارای سختی دیواره بیشتر و در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر خرد شدن نسبت به سایر منهول ها داردند. منهول ها و حوضچه های دیواری پروفیل برای محل های دفن زباله و برنامه های کاربردی با شرایط زمین نا پایدار یا جداول آب بسیار عالی هستند.

برنامه های کاربردی:

از منهول پلی اتیلن، سوراخ و جعبه دریچه استفاده می شود که خوردگی و سایش باعث کاهش عمر طراحی منهول های ساخته شده از بتن و سایر مواد سنتی می شود.

سیستم های بهداشتی که در آن هیدروژن سولفید زندگی منهول های بتنی را کوتاه می کند، کاندیدا های عالی برای منهول هایپلی اتیلن هستند. منهول پلی اتیلن به اکثر اسید ها و پایه بی اثر است. منهوهای پلی اتیلن باعث از بین رفتن لکه بینی و نفوذ می شوند و میزان درمان لازم را کاهش می دهند. سوراخ ها بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های فاضلاب و زهکشی هستند. آن ها برای حفظ، ترمیم و پاک سازی چنین زیر ساخت ها و نقش اساسی در سرویس هزاران کیلومتر شبکه های لوله ای استفاده می شوند. از منهول ها می توان برای تغییر جهت جریان، تنظیم ریزش و پروفایل ها و ایجاد پیوستن سیستم فاضلاب استفاده کرد.

منهول های پلی اتیلن با چگالی بالا با پیچ مارپیچ (HDPE) با استفاده از نمای منحصر به فرد پرتوی دو جداره تشکیل می شوند. منهول پلی اتیلن مقاوم در برابر خستگی و خوردگی و عمر تقریبی 100 سال دارند.

یک پایه ساخته شده به طور دائمی روی پایه ثابت می شود و یک پریز و چند شاخه ورودی از نظر روباتیک برش داده می شوند و در موقعیت جوش قرار می گیرند. مطابق با نیاز های دقیق شما برای قطر، کلاس، زاویه و ارتفاع.

 

مشخصات مربوط به کارخانه هایمنهول پلی اتیلن و مصالح ساختاری ساخته شده:

·   منهول ها و سایر ساختار هایپلی اتیلنی باید از موادی ساخته شده از رزین پلی اتیلن با چگالی بالا PE 100 ساخته شوند.

·   این ماده باید حداقل مقاومت طولانی مدت هیدرواستاتیک داشته باشد که مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

·        رزین پایه باید 2 درصد از کربن خوب پراکنده را داشته باشد.

·        چگالی ترکیب پایه باید بیشتر از 0.955 باشد.

·        مقاومت کششی در عملکرد باید مطابق باید از 3200 psi بیشتر باشد.

·        مقاومت آهسته رشد شکاف باید بیش از 100 ساعت (آزمون PENT) در هر ASTM F 1473 باشد.

سوراخ ها، واشر ها، جعبه های سوپاپ و سایر سازه هایپلی اتیلنی به مشخصات مهندسین طراحی ساخته می شوند. ورودی ها و محل های خروجی را می توان در هر موقعیت یا بلندی روی منهول قرار داد. ورودی و رسانه ها ممکن است برای اتصال فیش لب و اتصالات الکترو فیوژن، انتهایی عریض یا ساده طراحی شود.

قسمت های انتهایی منهول های پلی اتیلن با چگالی بالا، برای استحکام بیشتر در داخل منهول و خارج از منهول، جوش داده می شوند. دستگیره های تقویت کننده در قسمت های پایین و در صورت امکان در ورودی ها یا پریز ها موجود است. پایین مقاومت را می توان با بتن ریخته شده در اطراف آن ها بزرگ کرد تا در برابر شناور مقاومت کند. حلقه های ضد شناور همچنین می توانند برای مقاومت در برابر شناور در میز های پر آب جوش داده شوند. قسمت های انتهای منهول معمولاً از سطح ورق لوله 1/2 تا 2 اینچی ساخته می شوند. تاپ های منهول را می توان به صورت لولا ساخت، به یک فلنج صفحه بالا و با بالابرهایی که ممکن است برای ریختن بتن در بالای بالا و آسانسور برای جا به جایی در 20 بار ترافیکی خواستار شود. حلقه ها و حلقه های چدنی قابل انعطاف را می توان بر روی نردبان های منهول پلی اتیلن نصب کرد.

منهول قابل ارتقا با استفاده از اتصالات الکترو فیوژن یا یقه های جوش داده شده با اکستروژن قابل تولید هستند. بخش های منهنی قابل گسترش از 1-3 متر ممکن است به منهول های موجود اضافه شود و باعث می شود منهول هایپلی اتیلن برای مناطقی که تغییرات ارتفاع پیش بینی شده در آینده پیش بینی شده است، بخواهند. بخش های اضافی شناسه منهول را تغییر نمی دهد.

انواع منهول:

·        منهول های بهداشتی

·        منهول فاضلاب

·        منهول های کلرزنی

·        منهول های اتصال خانه

·        منهول ابزار

·        منهول های دریچه ای

·        منهول های خلاء

·        منهول پلی اتیلن

 

مزایای منهول پلی اتیلن:

·        سبک وزن

·        سهولت نصب

·        سازگاری با سیستم های موجود

·        مقاومت در برابر خوردگی و سایش

·        مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

·        مواد شیمیایی

·        انعطاف پذیری

·        قدرت ضربه بالا

·        هیدرولیک بهینه

·        هزینه کم مصرف و نگهداری

کارخانه تولید منهول پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه منهول پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید منهول با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین منهول های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

کارشناسان فروش منهول پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید منهول برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید منهول پلی اتیلن و استعلام قیمت منهول پلی اتیلن با کارشناسان پایپ ایران در ارتباط باشید.